Recreatiepark de Leistert wilde haar gasten nog beter bedienen met een nieuwe app

Voor de gasten

Deze app is bedoelt als informatie-app waarbij de gast over zoveel mogelijk informatie betreft het park kan vinden. Max Hermans van de Leistert beschrijft het als volgt: “De app is – na onderzoek van studenten onder onze gasten – voornamelijk informatief opgezet en in mindere maten gericht op beleving. Hij voorziet in allerlei parkinformatie- en omgevingsinformatie en en geeft gasten de mogelijk om te reserveren voor onze restaurants en de bowling. Het recreatieprogramma wordt hier digitaal op aangeboden, en dat scheelt veel printkosten en is milieuvriendelijker. Tevens zijn aanpassingen in het programma altijd realtime te zien voor gasten. Dit voorkomt onduidelijkheden en misverstanden bij eventuele wijzigingen. In de toekomst wordt dit nog veel verder uitgebreid.”

Toekomstige functies van de app

Ook in het geval van de app wil de Leistert niet stil staan. “Op dit moment voorziet de app voornamelijk in de informatievoorziening, en minder in de interactie met de gast. Dit willen wij veranderen door een Mijn-Leistert omgeving in te bouwen waarin de gasten alle informatie in kunnen zien die van belang is voor, tijdens én na het bezoeken van ons recreatiepark. Daarnaast zouden wij diverse Leistert-games willen implementeren die op verschillende manieren in uiting kunnen komen."

De uitdaging

Meer informatie in één app

zorgt voor meer vakantie voor de gast

Zorgt daarnaast voor minder vragen

Dus meer tijd voor groei binnen het park

Minder onduidelijkheden voor de gast

Zorgt automatisch voor een nóg onverzettelijker vakantie!

"De samenwerking met WeMa is vlot, informeel, professioneel, constructief én betaalbaar. Een mix waarnaar wij lang gezocht hebben in de wereld van app-bouwers. Een belletje is altijd mogelijk en de software doet wat het belooft."

Max Hermans / de Leistert

Bent u enthousiast geworden?

Vul uw e-mailadres of telefoonnummer in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.