Ook Vakantiepark de Witte Berg beschikt over een nieuwe app voor haar gasten. Lees hier alles over in onze casus.

Een nieuw seizoen. Een nieuwe app.

Afgelopen seizoen heeft Vakantiepark de Witte Berg ervoor gekozen om een nieuwe app te introduceren. Met deze app kunnen gasten heel veel zelf bekijken en regelen. Laurens: "Digitalisering wordt steeds belangrijker, ook mede door de corona-crisis. Dit heeft ervoor gezorgd dat wij ons vakantiepark wilde versterken d.m.v. een app".

Gasten direct informeren

Daarnaast is het voor het vakantiepark mogelijk om rechtstreeks gasten te informeren door middel van nieuwsberichten te plaatsen, openingstijden te wijzigen of push-berichten te sturen. En is er een overheerlijke aanbieding in de webshop van de Witte Berg, dan zijn de app-bezitters hier als eerste van op de hoogte. Dit zorgt weer voor een hogere omzet. Laurens: "Voorheen printte we vrijwel alles uit, dit kost niet alleen geld maar legt ook een hogere belasting op het milieu. Met de app kunnen wij meer én beter maatschappelijk verantwoord ondernemen".

De uitdaging

De juiste koppelingen met uw reserveringsysteem

Zoals bookings Experts én stratech

Bereik de klant beter én sneller

Doormiddel van push-notificaties of informatie in de app

Vergroot uw omzet

Door klanten op te hoogte te houden van de laatste aanbiedingen

"De samenwerking verliep hartstikke goed, WeMa Mobile denkt heel erg goed mee en ze leveren echt kwaliteit"

Laurens Heerdink / Vakantiepark de Witte Berg

Bent u enthousiast geworden?

Vul uw e-mailadres of telefoonnummer in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.